pioni

pioni

perjantai 24. heinäkuuta 2015

Hiuksissa hiekkaa

Jaksan nyt tehdä neljä viidentoista punnerruksen sarjaa peräkkäin. Väleissä vatsoja ja pakaroita. Pitäisi tehdä myös selkää, mutta kammoan selkälihasliikkeitä koska selkäni on niin huonossa kunnossa. Ymmärrän kyllä että juuri siksi niitä olisi hyvä tehdä. Ehkä otan niistä seuraavan haasteen, aloitan jostain naurettavan pienestä määrästä ja lisään vähän joka toinen päivä.

Minulla on ensi viikon alkupuolella jotain semmoista, mitä joku romantillisuuteen taipuvainen voisi ehkä kutsua treffeiksi. Olen jo aivan vatsa kuralla.

Minun ja O:n yhteiselo on sujunut tällä viikolla varsin riitaisissa merkeissä. Kiukuttelemme molemmat jatkuvasti. Lapsi on taantunut viskelemään esineitä (ja hiekkalaatikolla hiekkaa) ja kertomaan asiansa aina huutaen, minä taas en jaksa olla rakentava, kärsivällinen saati johdonmukainen. Syy on tietysti minun. Ajatukseni ovat hajallaan. Se, ettei ole yhtään omaa aikaa (paitsi nämä illat), käy hermoille. Jos saisin välillä taukoja, olisin enemmän läsnä silloin kun olen läsnä. No, loma jatkuu enää pari viikkoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti