pioni

pioni

torstai 14. huhtikuuta 2016

Älä klikkaa mua

No nyt on sitten vuorostaan hiljaisempaa tällä osastolla sen vuoksi, kun on töitä. Istun tuntikausia päivässä jähmettyneenä hiirikäsi ojossa ja valitsen, klikkaanko Kyllä- vai Ei-napin päällä. Esimerkiksi tänään viitisentuhatta kertaa. Kun en tee sitä, haluan pois tietokoneen ääreltä. Niska tuntee, että klikkailtu on.

Tämä on ollut ensimmäinen vaikea viikko erossa MH:sta. Olen ollut kiukkuinen ja mustasukkainen, samalla kuluttavalla tavalla kuin olin aikanaan TT:n kanssa. Saattaa kyllä liittyä PMS:ään. Viime yönä näin unta, että olin kylässä TT:n luona ja jostakin hyllyn päältä alkoi tippua niskaani kondomipaketteja. Niitä oli sellainen vuori, etteivät mahtuneet siihen hyllyyn. Ajattelin, että TT:llä taitaa mennä nykyään paremmin kuin minun kanssani. Oli vähän ikävä. Sitten soi herätyskello.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti