pioni

pioni

lauantai 10. lokakuuta 2015

Hohto

Minun ja MH:n suhteessa ollaan yhtäkkiä (?) jännän äärellä. Hohto on nähdäkseni alkanut hiipua. Minä en jaksa tehdä kaikkia päätöksiä ja MH ei ilmeisesti uskalla tehdä niitä. Kierre: kun vastaus kaikkeen on "ihan sama", tuntuu että koko suhteen olemassaolo on myös ihan sama. Ärsyynnyn enemmän ja enemmän. Motivoidu siinä nyt sitten yrittämään.

TT kysyi äsken kun olin lähdössä kotoa, onko kaikki hyvin. Olen kuulemma tänään ollut niin paljon hänen ja O:n kanssa, että hän ihan huolestui. Syytä huoleen ei tietenkään ole, ei minulla henkilökohtaisesti ole mitään hätää (sitäpaitsi MH:lla oli muutenkin paljon omia menoja tänään). Kiitin kysymyksestä ja sanoin, että ehkä alkuinnostus vain on hiipunut. Kävi miten vain, TT:lle haluan olla rehellinen. Sitäpaitsi meillä oli mielestäni mukava päivä.

Äh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti